Webdesign

Je kunt er in het huidige tijdperk niet naast: communicatie via een website is een onmisbaar middel geworden. Familie, vrienden, bedrijven, de overheid,... kan je bijna allemaal digitaal bereiken.

Klanten verwachten 24/24 en 7/7 informatie te kunnen vinden over uw producten of diensten. De manier bij uitstek om dit te kunnen waarborgen is een goed gestructureerde en gebruiksvriendelijke website.

Soms zie je dat bedrijven gebruik maken van de webruimte en e-mailadressen die ze bij hun internetabonnement krijgen. Maar wat als je verandert van provider? Hoe kan je op een professionele manier een eerste contact leggen met een mogelijke klant, als je webadres/mailadres al ontsierd wordt door de naam van je provider (bakkerij.hetpateeke@skynet.be of kapsalonanja@telenet.be) ?

Waarom niet kiezen voor een persoonlijk ontworpen site waar je zelf de structuur en inhoud kan bepalen, alsook de lay-out. Waar je zelf je toepassingen kan kiezen en dit met een domeinnaam die bij je past (www.uwbedrijf.be).

Kort samengevat heeft een website volgende voordelen:

  • Tijdsbesparing: Klanten hoeven niet meer te telefoneren voor openingsuren, productinformatie,...
  • Laagdrempelig: U brengt uw producten tot in de huiskamer van de klanten.
  • 24/7 Service en bereikbaarheid voor klanten, personeel,...
  • Reclame (zonder druk- en verdeelkosten)
  • Verruimen van je regio
  • Milieuvriendelijker en goedkoper dan brieven en folders...
  • Makkelijk aanpasbaar
  • ...